Haqqında danışmaq nə qədər çətindirsə istifadəsi də o qədər həzz verir.
Aynasız fotoaparat istifadə edən biri olaraq bu tərz manuel linzalar diqqətimi çəkir. Bəzən çəkdiyim videolar və fərqli bucaqları yoxlamaq yaxşı təsir edir. Xüsusi ilə fixed focal ya da prime linzaları gözümün inkişaf etməsinə yaxşı təsir edir həm də keyfiyyətli linzaları təcrübə etməyimə səbəb olur. Samyang 21mm f/1.4 daha çox diqqətimi çəksə də portre məsələsində 50mm f/1.2 linza da həqiqətən çox diqqət çəkici bir modeldir. Aktual olaraq əlimdəki Fujifilm XF 56mm f/1.2R modeli ilə oxşarlığı olsa da fərqli bir modeldir. Səbəblərini və oxşarlıqlarını daha da açıq şəkildə qarşılaşdıracam.
Əvvəla linzadan danışım. 50 mm sabit diqqətə sahib linza zoom edə bilmir. Optol anlmd 7 qrupda 9 optik elementdən ibarət linzanın diqqət çəkici tərəfi isə diafraqma açıqlığıdır. Təbii ki daha açıq diafraqmalı manuelə sahib linzalar var amma bu səviyyəyə qiymətə uyğun model yoxdur. Linzanın əlverişsiz tək tərəfi FF olmağıdır. Kaş FF olardı və Sony A7 modellərində də istifadə edə bilsəydik. Amma bu səviyyədə f/1.4 ve 85mm f/1.4 iki gözəl linza daha var. Nəysə, linzanın Fujifilm X, Sony E, EOS M və M43 süngü istehsal edildiyini deməliyik. Mən Fujifilm X olan bu versiyanı istifadə etdim. Fujifilm’in focus peaking məsələsində Sony’nin bir addım arxada qalmağı məni çətinliyə salsa da işi LCD ekrandan foto çəkərək həll edə bilirsiniz. Həmçinin demək olat ki tam uyğun bir süngüyə sahib olmağı da linzanın kompakt ölçülərinin pozulmamasını təmin edib. Təbii ki nə qədər kompakt desək də aynasız bir aparat üçün böyük bir gövdəyə sahib olduğunu və bunun səbəbi də optik quruluşundan iləri gəlir.
Linzanın xarici quruluşu möhkəmdir. Metal olmasa da keyfiyyətli plasyik gövdəsi metal hissiyəti yaradır. Bu da əl və tutuş rahatlığı verir. Diafraqma və fokus sərt olmasa da istifadədən asılı olaraq biraz yumuşalması və boşalması normaldır. Linza qutu məzmunu olaraq başlıq və yaxud linza hood ilə birlikdə daşıma qabı ilə gəlir. Linza başlıq biraz böyükdür və künc qaralması və poza məsələsində təsiri olduğu deyilir.
Optik mənada linzanın az və keyfiyyətli elementlərin istifadə edilməsi kəskinlik məsələsində müsbət cəhət olaraq görünür. Bunun xaricində 9 yarpaqlı diafraqma bloqu dairəvi və kəskin bokehlərdə təsirlidir
Linzanın ən sevmədiyim tərəfi isə Samyang’ın linzanın qabaq çərçəvəsində istifadə etdiyi yazıdı. Bəsit görünür. Burda heç bir yazı olmasa daha yaxşı olardı.
Linzanı 56mm’lə qarşılaşdırsaq nəticə demək olar ki eynidir. Kəskinlik məsələsində 56’nın təmin etdiyinin 90%’nı qarşılaya bilir. Kontrastda isə daha geridə olsa da qiymətini fikirləşəndə bu da qəbul edilə bilər.
Ölçü baxımından Fujifilm 56mm ilə eyni yüksəklikdə görünsə də qalınlığı Fujifilmdən daha nazikdir. Yəni incə quruluşu var.
Samyang 50mm F/1.2 AS UMC CS Linzası ilə nələr çəkilir? ile neler çekilebilir?
Nələr çəkilmir ki? Xüsusi ilə f/1.2 diafraqma, “Arxanı bulanıqlaşdırırmı?” deyənlər üçün idealdır. Ərazi darısqallığı ilə tam bir portret linzasıdır. Bucaq olaraq istifadə edilən modellərdə 75mm kimi bir diqqət dəyərinə çatan ya da görüntü bucağını daraldan model, 50cm kimi minimal dəqiqlik məsafəsinə sahib olması ilə də qismi macro linza olaraq rahatlıqla istifadə edilə bilər.
Qısaca desək mənim seçimim portret çəkməkdən tərəfdir. 🙂
Sizce Fujifilm 56mm f/1.2 yoxsa Samyang 50mm f/1.2 mi?
Məncə f/1.2 təbii ki. Çünki iki ildir çox sevərək istifadə edirəm. Portretlərdə bəlkə sevmədiyim tərəfi olan krem bokeh təsiri arxa plandan istədiyimi əldə etməyim barədə məni çətinliyə salsa da işığı daha yaxşı içəri alan və kəskinlik baxımından daha yaxşı olan linza Fujifilmdir. Amma işin içinə maddi məsələlər girəndə Fujifilmə vəsait qoymaq qısa müddətlik işinizə mane ola bilər. Yəni vəsaiti az olanlar üçün Samyang yaxşıdır.
Samyang 50mm F71.2 AS UMC CS Linza Texniki Xüsusiyyətləri